AUGUSTE

AUGUSTE
Gordana Marković i Ivana Lulić dvije su kantautorice koje pod imenom Auguste zajednički stvaraju glazbu od 2012. godine!

Kao duo, njegovale su svoj glazbeni izričaj, nazvan ogoljeni pop, prepoznatljiv po njihovim neuobičajenim vokalnim aranžmanima uz pratnju samo jedne gitare. Nakon niza raznih projekata i suradnji, Auguste su počele stvarati autorsku glazbu, a s dolaskom bubnjara Jerka Jurina i Tomislava Leke na klavijaturama te Marka Radića na bas gitari, Auguste su ušle u novu fazu autorskog stvaranja. Ogoljeni pop zamijenjen je bogatim glazbenim aranžmanima, no i dalje uz njihove prepoznatljive vokalne igre gdje nimalo ne bježe od pitkog, ali ženstvenog popa.

Ime Auguste preuzimaju od Louisa Armstronga i njegove pjesme ''What a Wonderful World'' napisane 16. augusta 1967., a koja je prva u njihovoj izvedbi zazvučala kao glazba kakvu su i same oduvijek htjele pisati i izvoditi. Jednostavna, zvučna, lako pamtljiva, a opet ozbiljna...

Do kraja godine, odlučne u izvođenju Auguste pjesama, napisale su prvu pjesmu - ''Ona''. Ogoljenoj akustičnoj verziji, novi aranžman kreirao je Tomislav Šušak (Vatra, Skaut), te ju snimio i producirao, dok su Jura Ferina i Pavle Miholjević iz Svadbasa radili mastering. Debitantski singl je polučio veliki uspjeh, a Auguste su još objavile singlove ''Magla'' i ''Budiš more'' koji su se također pronašli na HR TOP 40 najslušanijih singlova u zemlji.

Debitantski abum ''Sve što je nekada bilo važno'', kojeg je najavio singl "Sjajim", objavljen je 15. listopada 2015. Pjesma ''Sjajim'' već je u drugom tjednu emitiranja ušla na HR TOP 40. Album je snimljen u Studiju C Tomislava Šuška.

Od većih trenutaka u trogodišnjem životu Augusta, izdvajaju nastup na Terraneo festivalu 2013. u sklopu programa Akustika, nastupe na Ferragosto Jamu i SuperUho festivalima 2014., ulazak u finale HR Demo kluba za koji su se izborile između 42 prijavljena sastava s područja Republike Hrvatske te ovogodišnji nastup na Medvedgradskim glazbenim večerima.